DonatGebuuu
Simplification
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

Terima kasih untuk semuanya.
Friday 23 May 2014 | 11:15 | 0 Atashinchi ?


Assalamualaikum..

Awak, terima kasih untuk hari ini. (24/05/2014) kerana awak telah membahagiakan petang saya. Untuk pertama kalinya kita jumpa. Saya rasa terlampau bahagia.. Alhamdulillah :') Macam yang awak cakap orang lain first date pergi makan, tengok wayang, karaoke. Kita ni cuma jalan jalan je kan..
Awak saya tak kisah pun. Semua tu tak penting. Asalkan saya dapat jumpa awak :') Thankyou so much. I love you dear AH..

Lepas maghrib pergi interview dekat Garden Hotel. Ada 2 pilihan sama ada aku nak masuk UTM atau Colloge. Last last aku pergi masuk college. Tak tahu kenapa aku macam tak boleh nak belajar dengan apa yang ditawarkan dekat UTM tu. So aku pun decide masuk Unifield International College A Famosa course Pengurusan Hotel. Orang kata rezeki nak belajar tu ada dekat mana mana. Cuma nak atau tak nak je.
Nak taknak aku kena pergi jugak walau pun rasa sedih yang menggunung nak tinggalkan family terutamanya parents aku.. kawan kawan dan kesayangan. Tabahlah hati :') Aku kena berjuang untuk diri aku sendiri..
Alhamdulillah rezeki tu masih ada untuk aku.. Permudahkan segala urusanku Ya Allah.... 



Older Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : Zatty
Best View in Google Chrome